Měření geometrie zdarma? V Brně v autoservisu Akela

01. 10. 2024

Zobrazit článek
Měření geometrie zdarma? V Brně v autoservisu Akela

Zákazníci v Brně pozor! Máme pro Vás speciální nabídku ve spolupráci se servisem AKELA.

Pokud si u nás necháte provést dekarbonizaci vodíkem, získáte ZDARMA měření geometrie Vašeho vozu.

Proč je důležité mít správně nastavenou geometrii:

Měření geometrie

Nesprávné nastavení geometrie může způsobit rychlejší opotřebení pneumatik a podvozkových dílů, což také zvyšuje riziko nehody. Pokud si všimnete nerovnoměrného opotřebování pneumatik nebo pokud jste najeli na výmol a auto špatně drží stopu, je ten pravý čas na kontrolu a měření geometrie.

Důvody, proč je správná geometrie důležitá:

  • šetří peníze za servis
  • prodlužuje životnost pneumatik
  • minimalizuje opotřebení podvozkových částí
  • zajišťuje lepší ovladatelnost vozidla
  • zvyšuje komfort při jízdě

 

V AKELA používají nejmodernější měřící zařízení značky HUNTER, které zvládne změřit geometrii vašeho auta do 3 minut. Okamžitě tak získáte přesné informace o stavu geometrie vašeho vozidla.

Cena za případné seřízení geometrie začíná od 1 000 Kč, podle aktuálního ceníku, náročnosti úprav a typu vozidla. Měření je ZDARMA pro zákazníky, kteří využijí dekarbonizaci vodíkem na pobočce v Brně na Hradecké ulici.

*Vyhrazujeme si právo akci kdykoliv zrušit bez uvedení důvodu.

 

Nezapomeňte sledovat naše sociální akce, aby vám už žádná akce neutekla. Najdete nás na Instagramu, Facebooku a TikToku.

Co je to dekarbonizace motoru vodíkem?

Dekarbonizace je šetrná a efektivní metoda odstranění karbonu z motoru a jeho dalších součástí. Karbon se totiž tvoří i na turbodmychadle, vstřikovačích a dalších, velmi nákladných součástkách. Kromě těchto dílů je dekarbonizace velmi efektivní také při čištění filtru pevných částic a dalších úzkých míst, do kterých se mechanickou cestou téměř vůbec nedostanete.

Při dekarbonizaci vodíkem není potřeba nic rozebírat. Do sání vzduchu připojíme speciální přístroj, který do motoru vhání směs kyslíku a vodíku, u osobních automobilů běžně v množství 18 litrů/min. Pro dosažení požadovaného výsledku zahříváme motor na běžnou provozní teplotu a necháme ho běžet na 2000 otáček. Jakmile dojde ke zvýšení teploty, začnou se karbonové úsady měnit na plyn díky pyrolýze. Postupně veškerý karbon odejde společně s výfukovými plyny. Celý proces je na 50-80 minut, a to podle objemu motoru.