Výsledky měření po dekarbonizaci motoru vodíkem

20. 09. 2023

Zobrazit článek
Výsledky měření po dekarbonizaci motoru vodíkem

Jak dekarbonizace motoru vodíkem funguje?

Jaké následky může velké množství karbonu způsobit?

Výsledky z měření dekarbonizace motoru vodíkem

 

Morem moderních automobilů je jednoznačně karbon, na který trpí jak zážehové, tak vznětové motory. Jak se proti němu bránit a do jaké míry může automobilu dekarbonizace vodíkem pomoct? Pojďme se společně podívat na pár spokojených klientů, kteří nám svěřili vůz zanesený karbonovými úsadami a odjížděli s vyčištěným motorem od karbonu. 

Jak dekarbonizace motoru vodíkem funguje?

Jedná se o šetrnou cestu, která vede k úspěšnému odstranění karbonových úsad nejen z motoru, ale ze všech jeho součástí. Automobil se bez nutnosti rozebrání připojí k přístroji, který do něj vhání směs kyslíku a vodíku. Za pomoci této směsi a dosažení provozní teploty vozu dochází k přeměně pevného karbonu na plyn, tento proces se nazývá pyrolýza. Karbon odchází společně s výfukovými plyny pryč z vozidla a vy tak můžete za pouhých 60 minut dekarbonizace spokojeně odjet a užít si komfortnější jízdu.

Jaké následky může velké množství karbonu způsobit?

Preventivní absolvování dekarbonizace motoru vodíkem může výrazně snížit riziko poškození drahých součástí automobilu. Je důležité provádět pravidelnou údržbu motoru, aby se snížilo množství karbonových úsad, které mohou napáchat nemalé škody.

Snížený výkon motoru – karbonové úsady zabraňují správnému spalování paliva ve spalovacím prostoru. To vede k výraznému snížení výkonu motoru a vyšší spotřebě paliva.

Zvýšení emisí – motor plný karbonových úsad jistojistě neprojde povinnými emisemi. Učiňte preventivní opatření a vyhněte se nesplnění technické kontroly. Díky dekarbonizaci motoru dojde ke znatelnému snížení emisí vozidla a také jeho kouřivosti.

Hlučný chod motoru a nepohodlná jízda – zanesené ventily přispívají ke špatnému proudění vzduchu, což jde ruku v ruce se snížením výkonu motoru a kolísání otáček. Špatný stav motoru se projevuje vibracemi, nepříjemnými zvuky a trhaným zrychlením.

Zvýšená spotřeba oleje – karbonové úsady zhoršují těsnost pístních kroužků a válce, což vede ke zvýšené spotřebě oleje.

Zvýšená spotřeba paliva – kvůli velkému nánosu karbonu na vstřikovačích dochází k výraznému zvýšení spotřeby paliva. Zanesené součásti znemožňují smíchání optimální směsi paliva a vzduchu. Z toho důvodu pak dochází k neefektivnímu spalování směsi a potřebě spálit více paliva, než je nutné.

Výsledky z měření dekarbonizace motoru vodíkem

Výsledky z měření emisí vozu Škoda Superb hovoří jasně. Kouřivost auta se snížila z 1,1 na 0,72! Více se o průběhu měření dozvíte zde.

Při další dekarbonizaci motoru vodíkem jsme se blíže zaměřili na měření kompresních tlaků automobilu VW Golf. Dokázala dekarbonizace ustálit hodnotu tlaku jednotlivých válců? Přesvědčte se sami v článku.

Dopřejte dekarbonizaci motoru vodíkem i vašemu vozu

Jak vidíte, výsledky po dekarbonizaci motoru vodíkem jsou znatelné a výrazně přispívají ke zlepšení jízdních vlastností automobilu. Díky pravidelné dekarbonizaci, nejlépe každý rok, snížíte riziko vzniku nečekaných poruch motoru. Objednejte své auto na dekarbonizaci a učiňte preventivní opatření včas – pravidelnou péčí zajistíte vozidlu vyšší nájezd kilometrů. Díky jedné hodině ročně si můžete užívat pohodlnou jízdu spolehlivým automobilem s rozumnou spotřebou.